Design
Automobilka Lancia se vždy spoléhala na svou vlastní vizi a své vlastní nápady a bránila se využívání módních, ale v zásadě cizorodých prků. Stačí si jen vzpomenout na Lancii Aprilia, která se představila v roce 1937, a porovnat její aerodynamický tvar s krabicovým vzhledem ostatních vozů daného období, nebo na model Fulvia kupé a jeho naprosto unikátní vzhled. Jasným příkladem výše uvedených zásad je postupný vývoj mřížky chladiče, která je jedním z nejvýraznějších charakteristických rysů každého vozu. Původně byla přísně vertikální, později se roztahovala do šířky a v posledních letech se opět projevila tendence k návratu k původnímu tvaru. Bez ohledu na momentální styl a tvar se však vždy jednalo o výrazný a sjednocující prvek všech modelů.
Jedinou výjimkou politiky zachování kontinuity charakteristických rysů byl tvar předních reflektorů, který byl obvykle překvapivý, výrazný a nevšední a velmi často se měnil, přestože si stále zachovával určitý náznak tradice. Dobrým příkladem jsou například přední světla modelu Lancia Di Lambda z roku 1929, která byla navržena jako třírozměrný emblém odrážející logo automobilky. V tomto ohledu jsou dnešní produkty značky stejné jako před osmdesáti lety.